Facebook Saya !

HOT DEAL !

Jun 15, 2011

Lelaki Mati Kena Serangan Jantung Ketika Perkosa Nenek 77 Tahun

TRIBUNNEWS.COM - Seorang lelaki meninggal dunia ketika sedang memperkosa nenek tua berusia 77 tahun di rumahnya. Demikian dilapor Heraldsun.com.au, Selasa (14/6/2011).

Isabel Cuhavelo Gutierrez berusia 53 tahun dari Tivoli, Texas, Amerika Syarikat (AS), berbasikal sejauh dua km dan mask ke rumah seorang nenek berusia 77 tahun dan memperkosanya.

Pihak berkuasa setempat mengatakan, ketika memperkosa nenek tersebut yang diancaman pisau, dia mengaku tidak enak badan dan berhenti memperkosa sehingga ia boleh istirahat.

Tak berapa lama kemudian ia kembali memperkosa nenek tua itu namun sebelum akhirnya terjatuh di lantai dan meninggal dunia.

Sarjan Gary Wright dari Refugio County Sheriff mengatakan bahawa si pelaku mendapat serangan jantung setelah berbasikal sejauh dua km. Mayatnya kemudian dibawa ke RS Nueces County,Corpus Christi, untuk dibedah siasat.

Menurut keterangan mangsa ia melihat Gutierrez berada di pejabat pos sehari sebelum pemerkosaan terjadi pada 2 Jun lalu. Saat Gutierrez memperkosanya, si nenek mengira lelaki itu meninggal gara-gara terlalu banyak minum alkohol kerana tercium bau dari mulutnya.

Saat lelaki tak sedarkan diri, si nenek kemudian pergi dari rumahnya dan menelefon anaknya lalu memberitahu polis. Saat mereka tiba, Gutierrez sudah meninggal dunia.

Gutierrez pernah melakukan kekerasan seksual terhadap kanak-kanak perempuan 7 tahun dan kemudian mendapatkan pengampunan. Hal itu terjadi pada tahun 2008 lalu.

Source

0 comments:

Post a Comment