Facebook Saya !

HOT DEAL !

Dec 21, 2011

Lelaki Mati Makan Kokain Daripada Dubur Abang

SOUTH CAROLINA - Seorang lelaki tewas setelah memakan kokain yang disembunyikan di dubur saudaranya sendiri. Lelaki itu pun sebelumnya sudah ditangkap oleh pihak polis.

Deangelo Rahsart Mitchell dan Wayne Mitchelle ditangkap oleh polis kerana membawa bahan terlarang di keretanya. Ketika kedua adik beradik itu masuk ke dalam kereta polis, Deangelo memerintahkan adiknya untuk memakan kokain yang disembunyikan diduburnya. 

Aksi bodoh kedua adik beradik itu tertangkap dalam kamera rahsia yang ada di dalam kereta polis. Deangelo cuba untuk meyakinkan adiknya agar memakan kokain di duburnya agar polis tidak menemukannya dan selamat dari hukuman penjara seumur hidup. 

Wayne pun setuju untuk memakan kokain di dubur abangnya demi menghindari penjara seumur hidup, dan pada saat Wayne memakannya, Wayne langsung overdose dan tewas seketika.

"Ini sangat memuakkan. Saya bahkan cukup sedih dan terkejut saat menyaksikan peristiwa ini," ujar ketua polis Jon Zumalt, seperti dikutip ABC4, Rabu (21/12/2011).

Deangelo sudah keluar dari penjara pada 1 Disember lalu, namun polis sempat mendakwanya atas kes pembunuhan. Saat ini, dean pun akan kembali lagi ke penjara dalam kes narkotika.

0 comments:

Post a Comment